فروش اوراق مشارکت طرح‌های برق آبی

معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: برای تامین مالی طرح‌های آبی کشور، 5000 میلیارد ریال اوراق مشارکت از 15 شهریورماه جاری به فروش می‌رسد.

محسن طرز طلب معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اظهار داشت: سود این اوراق سالانه 16 درصد بوده و به صورت بی‌نام و معاف از مالیات در شعب منتخب بانک ملی ایران عرضه می‌شود.

وی با اشاره به استقبال سال گذشته مردم از اوراق مشارکت این شرکت، گفت: در چند سال گذشته اوراق مشارکت طرح‌های آبی به دلیل سودآور بودن این طرح‌ها با استقبال عمومی مواجه شده و در برخی از سال‌ها تمامی اوراق ظرف یک یا دو روز به فروش رفته است و امسال نیز چون این اوراق توسط دولت تضمین شده، پیش بینی ما این است که ظرف مدت کوتاهی به فروش برسد.

طرز طلب یادآور شد: برای سرمایه‌گذاران به خصوص سرمایه‌گذاران کلان، امنیت و تضمین سرمایه‌گذاری‌ها بسیار مهم است و به دلیل شرایط ویژه تضمین، این اوراق با استقبال مواجه خواهد شد. معاون برنامه ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با بیان اینکه سود این اوراق به صورت روز شمار و در مقاطع سه ماهه قابل دریافت است، اظهار داشت: پس از پایان عرضه، این اوراق قابلیت معامله در بورس را دارد.

۱۴ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۲۲
www.aftabir.com |
اشتراک در