سمینار مدیران کنترل کیفیت صنعت سیمان

بیست و هفتمین سیمنار مدیران کنترل کیفیت در صنعت سیمان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به میزبانی کاشان روزهای 15 و 16 شهریورماه جاری برگزار می شود.

مسئول هماهنگی برگزاری بیست و هفتمین سمینار مدیران کنترل کیفیت در صنعت سیمان، ارائه و تبادل تجربیات مدیران شرکت سیمان برای ارتقاء سطح کیفی و بهره وری هر چه بهتر محصول سیمان را از هدف های برگزاری این سمینار عنوان کرد.
سید 'مهدی عظیمی' گفت: به منظور ارتقا سطح کیفی محصول سیمان، این سمینار هر سال در یکی از شهرهای دارای کارخانه سیمان، برگزار می شود.
وی، سخنرانی، ارایه 13 مقاله و بازدید از کارخانه سیمان را از جمله برنامه های این سمینار دو روزه عنوان کرد و اظهارداشت: در پایان برگزاری سمینار هیات داوران قرار است از میان مقالات ارسالی به برترین ها جوایزی اهدا کند.
عظیمی همچنین گفت: این سمینار قرار است با شرکت 150 تن فعالان عرصه صنعت سیمان کشور، مدیران عامل و مدیران کنترل کیفیت برگزار شود.
بیست و هفتمین سمینار مدیران کنترل کیفیت در صنعت سیمان به میزبانی شرکت سیمان کویر کاشان برگزار می شود ، این شرکت در سال 84 به بهره برداری رسیده که ظرفیت تولید روزانه آن در حدود دو هزار تن سیمان است.
 

۱۴ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۰۸
اشتراک در