خروج شهر جدید پرند از بن بست

ورودی‌ها و خروجی‌های شهر جدید پرند از سمت اتوبان تهران ساوه و جاده فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) با هدف تسهیل تردد ساکنان این شهر اصلاح می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند عملیات اجرایی اصلاح راه‌های دسترسی شهر جدید پرند از سمت اتوبان تهران ساوه شروع و در روزهای آینده تردد وسایط نقلیه از مسیر مستقیم (بلوار شهید باهنر) به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش واحد شهرسازی با توجه به عملکرد شهر پرند به عنوان یک شهر فرودگاهی در آینده نه چندان دور، افزایش جمعیت پذیری و ساخت نمایشگاه بین المللی پرند ، اصلاح و تقویت ورودی‌ها و خروجی‌های شهر پرند در دستور کار قرار گرفت که پس از بررسی‌ها و جلسات متعدد طرح اصلاح ورودی و خروجی شهر از سمت اتوبان تهران ساوه تصویب و جهت اجرا ابلاغ گردید.

اجرای مرحله اول پروژه با اعتباری حدود هیجده میلیارد ریال آغاز گردید و بر اساس گزارش واحد فنی و اجرایی پیمانکار پروژه، عملیات راهسازی و روسازی بلوار اصلی دسترسی مستقیم از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به شهر جدید پرند و بالعکس انجام گردیده و هم اکنون در مرحله اتمام عملیات اجرایی آسفالت می‌باشد.

لوپ A : به منظور دسترسی مراجعین فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) از مسیر بزرگراه تهران ساوه طراحی و عملیات اجرایی آسفالت قطعه فوق انجام شده است. .

رمپ C : به منظور اجرای لوپ (C) جهت دسترسی استاندارد و سریع آسان از شهر جدید پرند به پایتخت تهران ، اصلاح هندسی رمپ C که دسترسی از اتوبان ساوه تهران به سمت فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون پیشرفت عملیات اجرایی آن در مرحله زیرسازی و اجرای خاکریزی سنگی نیز به اتمام رسیده و هفته‌های اجرای لایه‌های روسازی شروع خواهد شد.

لوپ C: همانطور که گفته شد شهروندان به منظور تردد از پرند به تهران در مسیر فعلی می‌بایست به اتوبان تهران ساوه وارد و قبل از عوارضی دوم تهران ساوه به سمت تهران تغییر مسیر داده که با طراحی و اصلاحات انجام شده دسترسی فنی سریع و آسان از شهر جدید پرند به شهر تهران با این لوپ تعریف شده که هم اکنون اجرای لایه‌ زیرسازی (خاک ریزی سنگی) مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و در ماههای آتی وارد مرحله اجرای روسازی خواهد شد.

۸ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۲۸
ابرار اقتصادی |
اشتراک در