انتصاب در شرکت عمران بهسازی شهری ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی در محل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، مجید کیان پور به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل جدید این شرکت معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، نیکزاد در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت عمران و بهسازی شهری ایران ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر ، به جایگاه این شرکت اشاره کرد و گفت: براساس آمارها مساحت بافت های فرسوده کشور به 70هزار هکتار می رسد که 10 درصد از آن باید تا پایان امسال احیاء و نوسازی شوند.
وزیر راه و شهرسازی، احیا و نوسازی بافت های فرسوده را به دمیدن روح و هویت در محیطی که می تواند از لحاظ مختلف دارای ارزش باشد تشبیه کرد و افزود: این امر به مباحث اجتماعی ، امنیتی ، سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی کمک شایانی کرده و سبب از بین رفتن بسیاری از ناهنجاری ها می شود. وی با بیان اینکه شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برای محقق کردن اهداف تعیین شده امکانات لازم مانند نقدینگی ، پشتیبانی و قانون را در اختیار دارد ، تصریح کرد: انتظار ما از این شرکت انتظاری بحق و والا است که باید کارهای مهمی را در راستای ساختن ایران اسلامی انجام دهد.
نیکزاد از تمامی مدیران و کارکنان مجموعه فوق خواست با تمام توان در انجام وظایف محوله حرکت کنند و ادامه داد : مجموعه های مدیریت شهری و شهرداری ها نیز باید با شرکت عمران و بهسازی شهری ایران همکاری کنند چراکه این همکاری به نفع خود آنها است. وی بر اتمام پروژه ها در کوتاهترین زمان ممکن تأکید کرد و افزود: نباید شاهد پروژه هایی باشیم که اجرای آنها سالهای زیادی و بصورت غیرمنطقی به طول می انجامد.
وزیر راه و شهرسازی نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده و ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی را از اهداف اصلی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران دانست و ادامه داد: این شرکت با امکانات و متخصصانی که دارد باید همچون نگینی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی بدرخشد و در دستیابی به این هدف کار بسیار سختی را پیش رو دارد. وی سپس به اقدامات انجام شده در زمان مدیریت های پیشین شرکت عمران و بهسازی شهری ایران اشاره و تصریح کرد : از زحمات آقایان صادقی و جوانمردی که کارهای بزرگی در زمان مدیریت آنها شروع شد سپاسگزارم.
نیکزاد با بیان اینکه تاکنون گزارشی در خصوص تخلف در سازمان عمران و بهسازی شهری ایران به من داده نشده است ، گفت: این موضوع نشان دهنده حسن انجام کارها در این سازمان است که در ادامه باید با همت والاتری کارها را پیش ببرد.
وزیر راه و شهرسازی، کیان پور را از مدیران باسابقه عمرانی کشور که در شهرداری ، استانداری و سازمان مسکن و شهرسازی دارای سابقه کاری است، معرفی کرد و اظهار داشت : مدیر عامل جدید شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در زمان تصدی مدیریت اداره کل مسکن و شهرسازی تهران از کارنامه عملکردی بسیار خوبی برخوردار است. وی با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی ، مجموعه دولت و قانون انتظارات فراوانی از شرکت عمران و بهسازی شهری ایران دارند ، خاطر نشان کرد : وزارت راه و شهرسازی نیز پشتیبانی لازم را برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف از این مجموعه خواهد کرد.
بنابراین گزارش ، محمد حسین جوانمردی نیز که پیش از این سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران بود و امروز به افتخار بازنشستگی نائل آمد، با تاکید بر اینکه در طول دوره خدمت 30ساله خود سعی کردم با سلامت ، صداقت ، تلاش و پشتکار به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنم ، گفت: این شرکت مجموعه توانمندی است که قشر متوسط رو به پایین جامعه از خدمات آن بهره مند می شوند و امیدوارم با حضور مهندس کیان پور شاهد پررنگ تر شدن نقش شرکت در محرومیت زدایی باشیم که مورد تأکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز بوده و و از اهداف دولت است ، باشیم.
گفتنی است ، مجید کیان پور که به عنوان مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران معارفه شد، پیش از این مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران بود.

۸ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶
پایگاه اطلاع رسانی انبوه سازان ایران |
اشتراک در