برگزاری دوره‌های عالی تخصصی معماری

دانشکده معماری دانشگاه تهران با همکاری قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران با هدف بازآموزی و روز آمدسازی دانش فنی جامعه مهندسی کشور و در راستای گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت به برگزاری دوره های عالی تخصصی معماری اقدام می‌کند.

دانشکده معماری دانشگاه تهران با همکاری قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران با هدف بازآموزی و روز آمدسازی دانش فنی جامعه مهندسی کشور و در راستای گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت به برگزاری دوره‌های عالی تخصصی معماری اقدام می‌کند.
 قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران، پذیرش دانش‌پذیر در این دوره برای 4 تخصص مدیریت پروژه و ساخت، تکنولوژی معماری،  انرژی معماری و  معماری داخلی صورت می گیرد.
مخاطبان هریک از دوره ها با توجه به محتوای برنامه‌ریزی شده، دانشجویان، مدیران ، مهندسان و کارشناسان بخش‌های مختلف مهندسی و اجرای صنعت ساخت و ساز کشور هستند.
متقاضیان شرکت در این دوره‌ها باید دارای مدرک کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته‌های فنی و مهندسی یا هنر باشند که البته فارغ‌التحصیلان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های مهندسی معماری، عمران، طراحی صنعتی، مکانیک و تاسیسات در اولویت هستند.
هریک از دوره‌ها از نیمه دوم مهر ماه 1390 شروع و تاپایان بهمن  ادامه خواهد داشت.حضور در 80 درصد جلسات اموزشی الزامی بوده و در صورت موفقیت در ارزشیابی پایانی هریک از دروس دوره، گواهی شرکت در دوره عالی تخصصی مورد نظر توسط دانشکده معماری دانشگاه تهران اعطا خواهد شد.
 

۷ شهریور ۱۳۹۰ ۱۵:۰۴
بنانیوز |
اشتراک در