برگزاری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری

چهارمین کنفرانس «برنامه‌ریزی و مدیریت شهری»، 20 و 21 اردیبهشت ماه 1391 در دانشکده ادبیات و علوم انسانى دکتر على شریعتى دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

گردهمایی اندیشمندان، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان امور شهری برای تبادل اطلاعات و دیدگاه‌ها، بهره‌گیری از یافته‌های جدید پژوهشی و تجربیات اجرایی موفق، کمک به شکل‌گیری شبکه‌های اطلاعاتی بین مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی، بهره‌گیری از تجربیات ملی و بین‌المللی در عرصه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، تجزیه و تحلیل فرصت‌ها و چالش‌ها در شهرهای ایران و تجزیه وتحلیل فرصت‌ها و چالش‌ها در کلانشهر مذهبی مشهد از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس محسوب می‌شوند.

محورهای کنفرانس شامل «برنامه‌ریزی شهری»، «مدیریت شهری»، «جامعه و فرهنگ شهری»، «امنیت شهری»،‌ «اقتصاد شهری»، « شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها»، «حاشیه‌نشینی»، «مبلمان و زیباسازی شهری»، «معماری و شهرسازی»، «بافت فرسوده» و «مسائل ویژه کلان‌شهر مذهبی مشهد» است.

15 آذر ماه آخرین مهلت قبول اصل مقاله و 15 بهمن ماه امسال زمان اعلام نتایج ارزیابی است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://upmc4.um.ac.ir/ مراجعه کنند.  

۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۰۰
اشتراک در