افتتاح کارخانه کاشی ترنج قاین

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت کارخانه کاشی ترنج قاین با حضور استاندار خراسان جنوبی مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی ظهر شنبه در مراسم افتتاح این پروژه گفت: در دولت نهم و دهم اقدامات و خدمات بسیار مناسبی در زمینه صنعت، کشاورزی، مسکن مهر و... صورت گرفته است.

قهرمان رشید با تاکید بر اینکه توسعه متوازن در همه استان باید صورت گیرد تا عقب ماندگی ها جبران شود، افزود: هرچند هنوز مشکلاتی در استان دیده می شود اما عزم جدی برای رفع این مشکلات وجود دارد.

استاندار خراسان جنوبی تعهد استان 24 هزار فرصت شغلی برای سال جاری اعلام کرد و ادامه داد: در سال گذشته سهم استان ایجاد 10 هزار فرصت شغلی بود که این رقم تا 14 هزار فرصت شغلی محقق شد.

رشید با اشاره به اینکه اشتغال ایجاد شده  باید پایدار باشد، بیان کرد: با پیگیری هایی که صورت گرفته است و با همکاری بانک های استان برای اعطای تسهیلات و همچنین تلاش فرمانداران و مسئولان ذیربط امیدواریم  ایجاد 24 هزار فرصت شغلی محقق خواهد شد.

 پروژه  کارخانه کاشی ترنج قاین با مشارکت 800 میلیون تومانی بانک ملی در زمینه پخت سوم کاشی و با ایجاد 40 نفر اشتغال در یک شیفت کاری و با ظرفیت 500 هزار مترمربع کاشی در سال، در زمینی به مساحت هشت هزار متر و سه هزار متر مربع زیر بنا افتتاح شد.

۶ شهریور ۱۳۹۰ ۰۹:۳۰
خبرگزاری مهر |
اشتراک در