ساخت برج بزرگ تاریخ ایران در شیراز

عضو کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: استاندار فارس حمایت کند تا برج بزرگ تاریخ ایران به ارتفاع 110 متر در شیراز ساخته شود.

محسن معین اظهار داشت: طرح برج بزرگ تاریخ ایران هم‌اکنون در یکی از بوستان‌های جنوبی شهر در حال انجام مراحل مقدماتی است که برای تسریع در ساخت آن نیازمند حمایت و همکاری هستیم. معین ادامه داد: از استاندار فارس همچنین درخواست داریم با توجه بیشتر به حل مشکلات شهر شیراز و ترافیک وحشتناک آن که مردم را کلافه کرده است، بپردازد.
وی بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، به تنهایی از عهده اجرای طرح ترافیک که بیش از دو سال است در وزارت کشور به تایید رسیده است، برنمی‌آید. این عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود از استاندار فارس خواست که وضعیت بلاتکلیف اجرای سد تنگ سرخ شیراز را به یک ساماندهی مناسب برساند.
معین در ادامه بیان کرد: این سد هم‌اکنون 10 سال است که در دالان‌ها، سناریوهای مختلف دولت و وزرات نیرو و شهرداری در حال رفت و آمد است. عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: از استاندار درخواست داریم قبل از آغاز این طرح در چگونگی اجرای آن برنامه‌ریزی داشته باشد.
این عضو شورای شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در دو سال گذشته، به توسعه عمران و آبادانی شهر شیراز توجهی نشده و بسیاری از طرح‌ها در آن بلاتکلیف رها شده است.
معین بیان کرد: در این دو سال تنها در شیراز به اقدامات روبنایی و تمجید و تعریف‌ها پرداخته شد. عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین گفت: از استاندار فارس درخواست داریم در اجرای اين سه طرح مهم، شهرداری و شواری اسلامی شهر شیراز را یاری کند.

۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۲:۰۲
خبرگزاری فارس |
اشتراک در