اعمال تغییرات در محدوده جدید شهر تهران

مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری شهرداری تهران از تصویب خط جدید محدوده تهران خبر داد و گفت: با تغییری جزئی محدوده شهر تهران در شمال، جنوب، شرق و غرب مشخص و به تصویب کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران رسید.

مهندس مجید پاکساز افزود: خط جدید شهر تهران خطی است که باید با توجه به طرح جامع برای شهر تهیه می شد چرا که خطی که برای محدوده تهران تا کنون تهیه می شد به دلیل آن که در مقیاس یک ده هزارم بود، دقیق نبود و از همین رو تهیه خطی جدید و دقیق برای محدوده پایتخت ضروری به نظر می رسید.

وی افزود: از همین رو با کار کارشناسی و میدانی که انجام شد، دقیق سازی نقشه شهر تهران در مقیاس یک دو هزارم صورت گرفت و خط محدوده جدید شهر تهران در شمال، جنوب، شرق و غرب مشخص و به تصویب کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران رسید. پاکساز خاطر نشان کرد: این خط بر روی طرح ها و همچنین عوارض طبیعی و مصنوعی تهران مشخص و همه موارد در چارچوب طرح جامع تهران تدقیق و معین شد.

مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری شهرداری تهران با اشاره به تغییرات اعمال شده در خط جدید گفت: در خط جدید محدوده تهران و در شرق ، خدمات دروازه ای پیش بینی شد و ساماندهی بر این اساس صورت می گیرد و در مجموع با تدقیقی که انجام شد محدوده تهران تغییری جزئی یافت. پاکساز افزود: با تعیین این خط و بر این اساس، ضابطه ها و پهنه های داخل تهران در محدوده جدید مشخص و نهایی می شود.

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۵۲
خبرگزاری پانا |
اشتراک در