مجازات تولیدکنندگان مصالح غیراستاندارد

رئیس سازمان صنایع و معادن استان کرمان گفت: در راستای مصوبه هیئت وزیران پس از اخطارهای مکرر به تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد، 10 پروانه بهره‌برداری این تولیدکنندگان در استان کرمان لغو شد.

محمد عابدی‌نژاد اظهار داشت: در راستای مصوبه هیئت وزیران پس از اخطارهای مکرر به تولیدکنندگان مصالح ساختمانی غیر استاندارد، 10 پروانه بهره‌برداری این تولیدکنندگان در استان کرمان لغو شد.وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای امنیت عمومی مردم و حقوق شهروندی انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه در سال گذشته اطلاع‌رسانی کامل به تولیدکنندگان مصالح ساختمانی انجام شده است، گفت: مطابق قانون تمام تولیدکنندگان مصالح ساختمانی باید نشان استاندارد را از اداره کل استاندارد استان کرمان اخذ کنند.
عابدی‌نژاد با بیان اینکه نظارت سازمان صنایع و معادن استان فقط بر واحدهایی است که پروانه بهره‌برداری از این سازمان را دارند، افزود: بسیاری از تولیدکنندگان به صورت تولیدات صنعتی محصولات خود را به بازار ارائه می‌دهند و ما پاسخ‌گوی تولیدات غیرصنعتی نیستیم.وی استعلام از اداره کل استاندارد استان کرمان را اساس داشتن استاندارد تولیدکنندگان دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر ابطال پروانه بهره‌برداری تولیدکنندگان غیراستاندارد، سوخت آن واحد صنعتی هم قطع می‌شود.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان کرمان در مورد مصالح ساختمانی غیراستاندارد وارداتی به استان کرمان تصریح کرد: این طرح در سراسر کشور در حال اجراست و با همکاری و هم‌افزایی مسئولان دیگر استان‌های کشور عملی می‌شود.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۳۱
شاسا |
اشتراک در