رفع کلیه معارضان بزرگراه یادگار امام

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اعلام رفع 90 درصد معارضات ملکی و تاسیساتی پروژه بزرگراه یادگار امام، گفت: تا پایان شهریور ماه، همه معارضات این پروژه برطرف خواهد شد.

مازیار حسینی با اذعان به تاخیر در تکمیل پروژه بزرگراه یادگار امام و با بیان اینکه بارها به صورت حضوری از مردم این محدوده عذرخواهی کرده‌ام، عنوان کرد: تاخیر در تکمیل این پروژه ناشی از مسائل فنی نیست، بلکه بافت مسکونی متراکم این محدوده و معارضات متعدد ناشی از آن، موجب طولانی شدن اجرای این پروژه شده است. وی با بیان اینکه رفع معارضات ملکی امری زمانبر است،‌ تصریح کرد: اگر حتی با یک مالک توافق صورت نگیرد، روند پیچیده حقوقی به دنبال خواهد داشت و حل و فصل موضوع نیاز به زمان دارد.

حسینی با اشاره به رفع معارضات تاسیساتی با چندین پست برق در این پروژه، اظهار کرد: در مسیر پروژه یادگار امام، یک کانال انتقال آب وجود داشت که باید همزمان با پیشرفت پروژه، کانال جدیدی احداث و آب به کانال جدید انتقال می‌یافت که این موارد نیز، تا حدی زمان‌بر بود. معاون شهرداری تهران همچنین به مشکل تردد در مسیر شرقی - غربی برای ساکنان این محدوده اشاره کرد و گفت: حل این مشکل در اولویت پیشرفت پروژه یادگار امام قرار گرفته است.

حسینی با اشاره به افتتاح تقاطع دامپزشکی بزرگراه یادگار امام، از افتتاح تقاطع طوس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این بخش از مسیر آماده افتتاح است و تنها منتظر عبور خطوط لوله و تاسیسات خدماتی نظیر آب و مخابرات از داخل کانالی که به همین منظور پیش‌بینی شده است، هستیم و پس از آن، تقاطع طوس به بهره‌برداری خواهد رسید. معاون شهرداری تهران در خاتمه وعده داد که مجموعه پروژه یادگار امام تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۵۶
شاسا |
اشتراک در