احداث 6 بیمارستان در چهارمحال‌ و‌ بختیاری

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر احداث ساختمان شش بیمارستان جدید در این استان در دست اجراست.

علی ابراهیمیاظهار داشت: احداث این تعداد بیمارستان با اعتباری افزون بر 24 میلیارد و 239 میلیون ریال در این استان در دست احداث است.
وی از پیشرفت پیشرفت فیزیکی 53 درصدی این واحدهای درمانی خبر داد و گفت: بهره‌برداری از واحدهای درمانی و بهداشتی این استان با اختصاص 22 هزار و 817 مترمربع زیربنا گام موثری در راستای پاسخگویی به نیازهای درمانی مردم است که ارتقای سطح سرانه درمان و بهداشت استان را نیز رقم خواهد زد.
ابراهیمی در ادامه با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی در دست احداث در این استان گفت: در حال حاضر احداث 18 سالن ورزشی شامل سالن‌های سرپوشیده و روباز از جمله زمین چمن در سطح این استان در دست احداث است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد پروژه ورزشی با صرف اعتباری افزون بر 169 میلیارد و 589 میلیون ریال از پیشرفت فیزیکی 48 درصدی برخوردار است.
وی در ادامه توسعه ورزش را از عوامل تاثیرگذار توسعه جوامع برشمرد و خاطرنشان کرد: با جذب مردم و جوانان استان به ورزش و ایجاد فضای مفرح و بانشاط برای آنها میتوان بسیاری از مشکلات کشور را برطرف و موجبات رشد و توسعه آن را فراهم کرد.
ابراهیمی تامین سلامتی و تندرستی مردم را از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل تربیت‌بدنی این استان عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف و سایر اهداف اساسی و حیاتی این اداره و خدمات رسانی بهتر به عموم مردم و ورزشکاران استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم به ویژه سالن‌های ورزشی استاندارد و فضاهای ورزشی مطلوب هستیم.
وی همچنین احداث سه خانه سازمانی با اعتبار یک میلیارد و 80 میلیون ریالی را از دیگر پروژه‌های عمرانی در دست احداث در این استان اعلام کرد و گفت: این پروژه با زیربنای 3 هزار و 921 مترمربع در حال احداث است که با تأمین اعتبارات به ‌زودی بهره‌برداری می‎شود.
ابراهیمی ادامه داد: در فصل عمران و تأسیسات شهری نیز تعداد 27 پروژه با اعتبار 7 میلیارد و 529 میلیون ریال با زیربنای 11 هزار و 650 متر مربع در دست احداث است.
وی تعداد پروژه‌های فصل امور زیربنایی ساختمان‌های اداری را 18 پروژه برشمرد و گفت: این تعداد پروژه با اعتبار 20 میلیارد و 466 میلیون ریال با زیربنای 17 هزار و 341 مترمکعب در سطح این استان در دست اجراست.
 

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۸
خبرگزاری فارس |
اشتراک در