احداث نمایشگاه سنگ خاورمیانه در باقرشهر

شهردار باقرشهر با اشاره به نزدیکی این شهر به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی گفت: مجتمع صنعتی شهرسنگ باقرشهر، نمایشگاه سنگ خاورمیانه می‌شود.

جمشید سعادتمند در نشست بررسی مشکلات مجتمع صنعتی شهرسنگ باقرشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از اقدامات خداپسندانه و خیرخواهانه هیئت امنای شهرسنگ که همیشه در انجام آن پیشقدم بوده‌اند، تشکر کرد.
شهردار باقرشهر گفت: با توجه به نزدیکی خطوط ریلی و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی این مجتمع، در آینده‌ای نزدیک طرح نمایشگاه و فروش سنگ خاورمیانه دراین مجتمع ایجاد می‌شود.
وی در ادامه در ارتباط با حل مشکلات ترافیکی و خدماتی و قول هرگونه کمک و همکاری را دادند و در زمینه پیاده رو سازی خواستار همکاری و مشارکت در انجام کار در اسرع وقت شدند.
ایجاد فضای سبز مناسب و احداث بوستان صنعت و ترمیم روشنایی معابر نیز از جمله مواردی بود که با دستور شهردار باقرشهر شد مقرر شد در کارگروه مشترک بررسی و اجرایی شود.‌
رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز طی سخنانی در این جلسه ضمن بیان برخی ویژگی‌های شهرسنگ، از این مجتمع به‌عنوان قطب صنعتی در جنوب شهر نام بردند که دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه درآمد زایی و اشتغال‌زایی بوده و گام‌های بسیار مهم در توسعه صنعت منطقه و کشور برداشته است.
پرویز صادقی افزود: به امید خدا شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر از این پس با خدمات رسانی مطلوب در حل مشکلات این شهرک صنعتی گام بر می‌دارد.
رئیس هیئت امنای شهرسنگ نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری باقرشهر با ارائه توضیحاتی برخی فعالیت‌ها و مشکلات موجود در این مجتمع صنعتی را متذکر شد.
علی صدری با بیان این مطلب که شهرسنگ در سال‌های اخیر یکی از قطب‌های صنعتی در زمینه سنگ‌های ساختمانی و تزیئنی و انبارهای کالا و ... بوده است، خاطرنشان کرد: این مجتمع با هدف ارتقا و بهینه سازی بنگاههای صنعتی و بهبود توان رقابتی آنها در بازارهای ملی و بین‌المللی فعالیت های بسیاری را انجام داده است و گام‌های مثبتی را در اجرای طرح‌های توسعه و اشتغال زایی در منطقه داشته است.
صدری در پایان خواستار حل برخی مشکلات و معضلات این شهرک صنعتی از جمله رسیدگی به وضعیت روشنایی، خدمات شهری، فضاهای سبز و پیاده‌رو سازی، نصب پل هوایی عابر پیاده برای عبور عابران، جمع‌آوری تیرهای برق قدیمی و نصب المان در ورودی شهرسنگ و ... شد.
این گزارش حاکی است، این نشست با حضور جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر، پرویز صادقی ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و هیئت امنای شهرسنگ برگزار و مشکلات و معضلات این مجتمع بررسی شد.

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۵
خبرگزاری فارس |
اشتراک در