متروی کرج، مونوریل می شود

خط سه قطارشهری کرج مونوریل خواهد بود.

مدیر اداره سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرج در نشست جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی استان البرز با اعلام این خبر گفت: میزان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح حدود 800 میلیون یورو معادل صد میلیارد تومان است. سید جواد حسینی با بیان اینکه این تفاهم نامه بین شهرداری کرج و یک شرکت ترکیه ای امضاء شده است افزود: عملیات اجرایی طرح خط سه قطار شهری پس از تصویب شورای اسلامی شهر کرج و مراحل قانونی اجرا می شود.

وی طول خط سه قطار شهری کرج را 14 کیلومتر اعلام کرد و گفت: این خط از میدان شهید سلطانی تا شمال غربی کرج اجرا می شود. استاندار البرز نیز در این نشست با اشاره به اهمیت جذب سرمایه ها و مشارکت مردم در طر ح ها گفت: اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و خدماتی به صورت مشارکتی و جذب سرمایه گذار موجب تسریع در روند پیشرفت و آبادانی شهر می شود. عیسی فرهادی بستر سازی امنیت سرمایه گذاری را از مهمترین دغدغه سـرمایه گذار اعلام کرد و افزود: مدیریت شهری نقش بسزایی در ایجاد این بستر سازی و تضمین منافع سرمایه گذار دارد.

استاندار البرز با اشاره به ظرفیت ها و استعداد های کلانشهر کرج در بحث سرمایه گذاری و اجرای طرح های عمرانی گفت: وجود راه آهن و بزرگترین فرودگاه بین المللی باری کشور در این کرج، همچنین بهره مندی از رشته کوههای البرز از جمله پتانسیل های این منطقه برای سرمایه گذاری است.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۴۵
اشتراک در