دریاچه چیتگر آماده آبگیری

معاون شهردار تهران گفت: یکی از پروژه‌های تفریحی و گردشگری منطقه 22 مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه چیتگر است که امیدواریم تا سه ماه آینده آبگیری دریاچه انجام شود

عیسی شریفی در مراسم تودیع و معارفه شهردار منطقه 22 به پروژه هزار و یک شهر اشاره کرد و گفت: در پروژه هزار و یک شب علاوه بر ساخت شهربازی، احداث هتل، مسجد ، دریاچه و مجموعه های فرهنگی و گردشگری در نظر گرفته شده که در زمینی به مساحت 130 هکتار ساخته خواهد شد. شریفی افزود: قرارداد پروژه هزار و یک شهر با سرمایه گذار بسته و کلنگ آن توسط شهردار تهران زده شده وهم اکنون باید پیگیری های لازم توسط شهردار منطقه صورت گیرد تا این پروژه به نحو مناسب و در زمان معین به بهره برداری برسد.

وی یکی دیگر از پروژه های تفریحی و گردشگری منطقه 22 را مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه چیتگر به همراه احداث مجموعه هتل ها و مراکز تفریحی و مذهبی در زمینی به وسعت 350 هکتار عنوان کرد و گفت: قرارداد این پروژه نیز بسته شده و تا سال 91 فاز اول آن به بهره برداری می رسد و امیدواریم تا سه ماه آینده آب گیری دریاچه صورت گیرد.

شریفی در ادامه به بحث رود دره کن اشاره کرد و گفت: امتداد اتوبان شهید همت تا بزرگراه رسالت نیز در سال جاری به بهره برداری می رسد که تاکنون در این زمینه 75 درصد پیشرفت کار داشتیم. وی همچنین به بحث ساخت و سازها در محدوده شمالی بزگراه شهید همت اشاره کرد و گفت : تاکید شهردار تهران این است که به هیچ وجه ساخت و ساز در این محدوده صورت نگیرد و به طور کل ساخت و سازها باید بر اساس طرح جامع ، و طرح تفصیلی شهر تهران به انجام رسد. همچنین در مراسم دیگری نصرالله آبادیان به عنوان شهردار جدید منطقه 9 معرفی شد.

۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۳۱
شاسا |
اشتراک در