صدور فیش عوارض ساختمان های تهران

عاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: فیش پرداخت عوارض امسال ساختمان ها و املاک شهر تهران، چاپ و توزیع آن آغاز شد.

پورزرندی افزود: نرخ عوارض امسال ساختمانها و املاک تهران که شامل عوارض نوسازی، حق کسب و پیشه و بهای خدمات پسماند است ، در مقایسه با سال قبل هیچ گونه افزایشی نیافته و همان رقم قبل است. وی گفت: امسال همه عوارض که سال قبل در پنج برگه صادر و توزیع می شد، در ی فیش خلاصه شده است که تا پایان این ماه برای همه شهروندان ارسال می شود.

پورزرندی افزود: شهروندان می توانند عوارض خود را از طریق سایت شهرداری، دفاتر الکترونیکی و شبکه اینترنتی پرداخت کنند. معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت : شهروندان همچنین می توانند از طریق سایت شهرداری، در جریان چگونگی محاسبه عوارض ملک خود قرار گیرند و در صورت وجود مشکل، مراتب را به شهرداری اطلاع دهند تا رسیدگی شود. پورزرندی افزود: شهروندانی که تا قبل از آبان، عوارض خود را پرداخت کنند، از جایزه ویژه برخوردار خواهند شد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: از محل دریافت این عوارض در مجموع در صورت تحقق کل عوارض مشخص شده، شهرداری 650 میلیارد تومان درآمد خواهد داشت. پورزرندی افزود: سال گذشته، فقط حدود 40 درصد سال عوارض دریافت شد که از محل آن 300 میلیارد تومان درآمد حاصل شد.

۵ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۱۲
شاسا |
اشتراک در