نمایش عملکرد سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران

سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران، برای چهارمین سال متوالی در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور می یابد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران، این سازمان برای چهارمین سال متوالی در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور خواهد داشت.

بر اساس این گزارش مهدی موذن ، رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران برگزاری نمایشگاه را بهترین فرصت برای شناساندن نیروی انسانی مجرب و با صلاحیت دانست و افزود: سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران از 4 تا 7 مرداد ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور داشته و به نظر می رسد با توجه به استقبال بی نظیر اعضای سازمان و دست اندر کاران صنعت ساختمان از غرفه سازمان در سالهای گذشته، امسال نیز غرفه کانون مورد توجه بازدید کنندگان قرار می گیرد، لذا جهت ایجاد تسهیلات، مانند سالهای گذشته کاردانهای ساختمان و معماران تجربی که از غرفه سازمان بازدید نمایند جهت عضویت در سازمان از 50% تخفیف هزینه های ثبت نام برخوردار خواهند شد.

 موذن تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی روز دنیا از موارد قابل توجه در ساخت و ساز ایران است و به همین دلیل برگزاری چنین نمایشگاههایی در شناساندن میزان توانمندی و پتانسیل کشوردر این صنعت می تواند بسیار موثر واقع شود .

۴ اَمرداد ۱۳۹۰ ۰۹:۳۰
شاسا |
اشتراک در