بلندترین برج اداری- مسکونی امریکا به بهره‌برداری می‌رسد

یکی از developerهای بین‌المللی بازار ساخت و ساز ایالات متحده امریکا اعلام کرده است، به زودی بلندترین برج اداری – مسکونی این کشور را با بودجه‌ای معادل ۳/۵ میلیارد دلار می‌سازد و به مرحله بهره‌برداری خواهد رساند.

این برج بلند که از ۱۲۰ طبقه مجزا برخوردار است، علاوه بر داشتن واحدهای اداری و مسکونی دارای واحدهای تفریحی و هتل‌های لوکس و مدرن نیز است.

بلندترین برج اداری- مسکونی ایالات متحده امریکا در فضایی به مساحت ۲ هزار فوت (۶۱۰ متر) و در جنوب‌شهر شیکاگو ساخته می‌شود که قطعاً توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و سازندگان بزرگ بازار ساخت و ساز کشور را به سوی خود جلب خواهد کرد.

بخشی از این برج بلند با استفاده از امکانات و تجهیزات سبز ساخته خواهد شد، به طوری که جدیدترین فناوری‌های تولید انرژی‌های تجدیدپذیر در آن به‌کار گرفته می‌شود.

این در حالی است که اراضی وسیعی از اطراف این برج نیز به ساخت مجتمع‌های بانکی- اعتباری جدید اختصاص داده شده و سالانه به تعداد فاز و واحدهای آن افزوده خواهد شد.

بلندترین برج اداری- مسکونی امریکا با راه‌اندازی خود می‌تواند به رشد گردش مالی و توسعه مبادلات تجاری- اداری در این حوزه کمک چشمگیری کند.

۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۴۶
پایگاه اطلاع‌رسانی انبوه‌سازان ایران |
اشتراک در