واگذاری زمین و ساخت واحدهای ویلایی تحولی در شهرسازی و معماری است

وزیر راه و شهرسازی واگذاری زمین های یک هزار متری به خانواده ها و ساخت واحدهای ویلایی را تحولی در شهرسازی و معماری دانست و گفت: این امر با هدف توسعه فضای سبز صورت می گیرد.

'علی نیکزاد' یکشنبه شب در پایان سفر یک روزه به استان سمنان در گرمسار افزود: طرح واگذاری زمین های یک هزار متری به خانواده ها در کارگروهی درحال بررسی است و پس از جمع بندی به رییس جمهوری ارائه می شود.
وی با بیان اینکه این طرح پس از کار کارشناسی و تایید رییس جمهوری به مردم اطلاع رسانی می شود، اظهار داشت: این طرح با هدف توجه به خانواده و ایجاد زندگی راحت در حال بررسی و اقدام است.
نیکزاد گفت: در این زمینه در دو شهر از استانهای یزد و فارس خانه های ویلایی احداث شده و با اختیاراتی که به استانداران داده شد در یکی از شهرهای استان فارس 600 واحد ویلایی دو طبقه با حیاط مجزا و اندرونی و بیرونی مناسب احداث شده است.
وی، مشکل احداث متروی روباز تهران - گرمسار را اعتباری خواند و افزود: مشکل اعتبار این پروژه توسط استاندار و نماینده گرمسار درمجلس شورای اسلامی رفع شده است.
نیکزاد گفت: امسال اعتبار خوبی به این طرح اختصاص یافته است.
وزیر راه و شهرسازی در سفر به گرمسار از بیمارستان 150 تختخوابی در دست ساخت این شهر و نیز پروژه های مسکن مهر گرمسار دیدن کرد.

۲ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۰۱
ایرنا |
اشتراک در