ابر ماکت شهر تبریز احداث می شود

شهردار تبریز گفت: بزودی ابر ماکت شهر تبریز در پارک مینیاتبریز احداث می شود.

مهندس نوین در مراسم بهره برداری از چند پروژه عمرانی خدماتی و فرهنگی شهرداری منطقه یک، با اعلام این مطلب افزود: ابرماکت شهر تبریز المان اصلی پارک مینیاتبریز بوده و گردشگران و مسافران می توانند آدرس  خیابان ها ، مکان ها و اماکن دیدنی  شهر تبریز را در این ماکت مشاهده  کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث پارک مینیاتبریز خاطرنشان کرد: المان های تاریخی و فرهنگی شهر دریک حجم کوچک در این پارک نصب شده و شهروندان ، گردشگران و مسافران می توانند با مکان های دیدنی شهر تبریز آشنا شوند.

شهردار تبریز ادامه داد: همه مراکز صنعتی و دانشگاهی شهر تبریز نیز می توانند المان های مربوط به خود را برای آشنایی گردشگران و مسافران در پارک مینیا تبریز نصب کنند.

مهندس نوین همچنین در این مراسم  از آمادگی کامل شهرداری تبریز  برای استقبال از گردشگران و مسافران  خبرداد وگفت: در سایه تحولات عمرانی ، خدماتی و رفاهی ایجاد شده در حوزه مدیریت شهری تبریز طی سال‌های اخیر ، این شهر در ردیف گردشگرپذیرترین شهرهای کشور قرار گرفته و همه ساله و در ایام نوروز و تابستان ، مردم میهمان‌نواز تبریز پذیرای خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی از گوشه و کنار ایران و جهان هستند.

شهردار تبریز همچنین  با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی زیربنایی در حوزه گردشگری و نیز ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز این بخش از تلاش شهرداری برای تحقق اهداف مورد نظر در این بخش خبر داد وخاطر نشان کرد: امروز شاهد بهره برداری از هفتمین پارک مسافر در شهر تبریز هستیم و امیدواریم این تعداد در آینده نزدیک به 15 پارک برسد.

مهندس نوین  با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره تابستانی در شهر تبریز گفت: این جشنواره در طول دوره های مختلف برگزاری خود، توانسته موجب ایجاد  نشاط  در میان مردم شود و تابستانی خوش و بیاد ماندنی برای مردم به ارمغان آورد.

گفتنی است در این مراسم، پارک مینیا تبریز، پارکینگ پارک مسافر3 و اسکان موقت مسافران و خیابان  24 متری ترافیک به طول 520 متر با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۵:۲۲
WWW.shahryarnews.net |
اشتراک در