برگزاری کنفرانس بین‌المللی مقاوم سازی لرزه‌ای

چهارمین کنفرانس بین‌المللی مقاوم سازی لرزه‌ای با محوریت مهندسی زلزله و تکنولوژی‌های نوین مقاوم‌سازی 13 تا 15 اردیبهشت ماه سال 1391 در مرکز همایش‌های بین‌المللی پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

 شورای مرکزی دبیرخانه دایمی کنفرانس های مقاوم سازی کشور پس از حوادث زلزله و سونامی ژاپن ، در جهت سنجش و پیشگیری از خطر زلزله و سونامی در ایران ، بیداری افکار عمومی و ایجاد محیطی علمی جهت تبادل علم و تجربه میان محققین و مهندسین کشورهای مختلف تصمیم به برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی مقاوم سازی لرزه ای با محوریت مهندسی زلزله و تکنولوژی های نوین مقاوم سازی در اردیبهشت ماه 1391 نموده است . امید است با برگزاری این کنفرانس و آموزش به موقع نسل آینده ، خودمان ، مردم و کشورمان را از شرمساری اینکه هنوز مردمی هستند که در تامین نیاز اولیشان که همانامسکن است دچار مشکل اند و در خانه هایی سکنی می گرینند که در هنگام وقوع زلزله هیچ تضمینی برای جانشان نیست، نجات دهد.

  شورای مرکزی دبیرخانه دایمی کنفرانس‌های مقاوم سازی کشور مهندسی زلزله؛ مهندسی لرزه شناسی؛ پدافند غیرعامل و سازه‌های مقاوم؛ و بهسازی لرزه‌ای را از جمله محورهای برگزاری این کنفرانس اعلام کرد.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 3 مرداد ماه، اعلام نتایج داوری نهایی مقالات 7 دی ماه امسال و آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس 20 فروردین ماه 1391 است.

۱ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۴۸
www.icsr.ir |
اشتراک در