ایران برای اکسپو میلان ثبت نام کرد

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با بیان ‌آخرین اقدامات ایران برای حضور در اکسپو 2015 میلان از ثبت‌نام ایران برای حضور در این اکسپو و تشکیل کمیته ملی برای این حضور خبر داد.

کاظم اکبرپور اشاره به تصمیم ایران مبنی بر حضور در اکسپوی 2015 میلان ایتالیا گفت: به محض این‌که کار اکسپو در میلان شروع شد، ما نیز عملیات حضور ایران در این اکسپو را آغاز کردیم. ما جزو اولین کشور‌هایی بودیم که کارها را برای این حضور شروع کرده است.

وی با اشاره به تصویب حضور ایران در اکسپوی میلان از سوی هیات دولت افزود: مسوولیت اجرایی این حضور نیز به وزارت بازرگانی واگذار شده است.

اکپرپور ادامه داد: در همین راستا جلسه‌ای مقدماتی با مسوولان اکسپو داشتیم و هماهنگی‌های اولیه را انجام دادیم.

وی با اشاره به ثبت‌نام ایران در اکسپو میلان اظهار کرد: ایران جزو چند کشوری است که ثبت‌نام کرده است و پس از آن کمیته‌ ملی حضور در اکسپو با حضور نمایندگان غالب دستگاه‌های دولتی و نمایندگان بخش خصوصی تشکیل شد و تاکنون دو جسله نیز برگزار کرده‌اند.

اکبرپور در مورد طرح پاویون ایران در اکسپو 2015 نیز بیان کرد: قرار است برای این کار فراخوان داده شود که پیشنهادها در همین کمیته‌ ملی مطرح و نهایتا یک طرح نهایی خواهد شد.

وی شعار اکسپو 2015 میلان را "تغذیه زمین، انرژی برای حیات " ذکر کرد و یادآور شد: با توجه به این شعار از متولیان این بخش‌ها دعوت شده که در کمیته‌ ملی حضور در اکسپو شرکت‌ کنند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی در پایان خاطرنشان کرد که کارهای ستادی حضور در اکسپوی 2015 میلان همچنان در حال انجام است.

۲۹ تیر ۱۳۹۰ ۱۵:۱۸
ایسنا |
اشتراک در