3082 واحد مسکن مهر در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

3 هزار و 82 واحد مسکن مهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم نمادین بهره‌برداری از 3 هزار و 82 واحد مسکن مهر در شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد اظهار داشت: برای احداث این تعداد واحد مسکونی بیش از 320 هزار مترمربع زمین به متقاضیان واگذار شده است.
علی اصغر عنابستانی با بیان اینکه این استان در زمینه تحقق اهداف مسکن ‌مهر از استان‌های برتر کشور به‌ شمار می‌رود، گفت: مسکن مهر امید به خانه‌دار شدن را در جامعه و در بین جوانان کشور افزایش داده است.
وی با اشاره به رویکرد دولت خدمتگزار در بخش مسکن در این استان، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران و مسئولان اجرایی استان تحقق اهداف دولت و نهایی کردن پروژه مسکن مهر در موعد مقرر خواهد بود، به گونه‌ای که همه متقاضیانی که در مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند، صاحب منزل مسکونی شوند.
عنابستانی با اشاره به ضرورت تکمیل این طرح در راستای اعتماد مردم به خدمات دولت، خاطرنشان کرد: متقاضیان، تعاونی‌ها، بانک‌های عامل، پیمانکاران و سایر دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و تعامل مطلوبی به‌منظور تکمیل این طرح داشته باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری مطلوب دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای زیرساخت‌های این طرح، افزود: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید همچنان با تعاونی‌های مسکن مهر در تعامل باشند.
وی با اشاره به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم، افزود: طرح مسکن مهر یکی از طرح‌های ارزشمند دولت در راستای تأمین مسکن اقشار کم درآمد است.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مسکن و شهرسازی، مدیر شعب بانک مسکن، مدیرکل تعاون، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرعامل شرکت‌های آب، فاضلاب شهری و گاز، شرکت توزیع نیروی برق، مدیرکل ثبت اسناد و املاک و رئیس سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری به‌لحاظ ارائه خدمات مطلوب در اجرای بهینه طرح مسکن مهر تجلیل و قدردانی شد.
 

۲۹ تیر ۱۳۹۰ ۱۵:۰۶
خبرگزاری فارس |
اشتراک در