کلیدهای مینیاتوری غیراستاندارد در بازار تهران

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان تهران گفت:کلیدهای مینیاتوری غیراستاندارد در بازارهای استان تهران توقیف می شود که این امر در راستای ارتقای کیفیت صورت می گیرد.

  افشین زمانی افزود: کلید مینیاتوری، با علامت تجارتی اف .اند .جی وارداتی از کشور چین،غیر استاندارد است و توقیف شد. رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد استان تهران ادامه داد: بر اساس نتایج آزمون و نمونه برداری از محصول فوق مشخص شد کهاین کالا با جعل علامت استاندارد با کیفیت بسیار پایین و بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد است.

زمانی در ادامه گفت: کالای یادشده توسط بازرسان و کارشناسان این اداره کل از بازار جمع آوری و توقیف شده است. وی یادآور شد: کلید مینیاتوری از جمله کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری است و نظارت بر کیفیت این محصول ادامه دارد. این مسئول افزود: مطابق تبصره 4 ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد وتحقیقات صنعتی ایران چنانچه درمرحله تمرکز، توزیع و فروش این محصول، عدم انطباق و مغایرتی با قوانین استاندارد وجود داشته باشد، جرم محسوب می شود. وی اضافه کرد: به دنبال این امر، مطابق قانون با عرضه کنندگان متخلف برخورد می شود

۲۸ تیر ۱۳۹۰ ۱۵:۱۰
خبرگزاری مهر |
اشتراک در