اجرای طرح تفصیلی تهران از ابتدای سال

شهردار تهران با تأکید بر این موضوع که امروز سند شهر تهران طرح تفصیلی است، گفت: از ابتدای سال 90 طرح تفصیلی را به عنوان سند جامع داریم و در حال اجرای آن هستیم.

محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم افتتاح بزرگترین شهربانوی خاورمیانه گفت: به مناسبت روز عفاف و حجاب این مجموعه بزرگ مخصوص بانوان را افتتاح کردیم. وی با بیان اینکه این مجموعه در اختیار بانوان قرار می‌گیرد، گفت: نقش زنان در جامعه بسیار مهم است نقش مادر از معلم و نقش زنان از مردان بیشتر است.

شهردار تهران در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه قرار بود روز 18 تیر رونمایی از طرح تفصیلی تهران آغاز شود ولی این کار به تعویق افتاد گفت: امروز این بحث در شورای شهر نیز مطرح شد. قالیباف با بیان اینکه شهر تهران براساس طرح تفصیلی اداره خواهد شد، گفت: قرار بود روز 18 تیر به صورت نمادین از طرح تفصیلی رونمایی شود. وی با اشاره به اینکه بخشی از طرح تفصیلی در کمیسیون ماده 5 مورد بررسی قرار گرفت، گفت: نقشه یک دو هزارم تصویب می‌شود و لازم به تغییراتی در شورای شهر بود. قالیباف ادامه داد: بعد از سیر مراحل قانونی رونمایی از این طرح آغاز می‌شود.

شهردار تهران با تأکید بر این موضوع که امروز سند شهر تهران طرح تفصیلی است، گفت: از ابتدای سال 90 طرح تفصیلی را به عنوان سند جامع داریم که در حال اجرای آن هستیم. وی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه رونمایی نمادین از این طرح در چه زمانی آغاز می‌شود گفت: بعد از سیر مراحل قانونی و قطعی شدن در کمیسیون ماده 5 و شورا این کار انجام می‌شود. به گفته قالیباف طرح تفصیلی تحت وب روی سایت می‌گذاریم و کار نمادین را آغاز خواهیم کرد

۲۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۵۲
شاسا |
اشتراک در