شرکت ساختمانی آ.اس.پ فرابورسی‌ شد

با عرضه 10درصد از سهام شرکت آ.اس. پ هر سهم آن به قیمت3100 ریال در بازار سهام فرابورس کشف قیمت شد. شرکت آ. اس پ یک شرکت معتبر ساختمانی است که احداث برج بین الملل تهران؛ مرتفع ترین برج مسکونی تهران را در کارنامه دارد.

 شرکت آ.اس. پ به عنوان بیست و سومین شرکت در بازار سهام فرابورس با عرضه 20میلیون سهم معادل 10درصد، معاملاتش را آغاز کرد و هر سهم آن 3100ریال قیمت خورد. بر اساس این گزارش ، کارگزاری بانک صادرات نقش کارگزار عرضه کننده این شرکت 200میلیارد ریالی را برعهده داشت.

همچنین با عرضه 10درصدی سهام شرکت آ.اس.پ به ارزش 62میلیارد ریال، ارزش معاملات بازار سهام فرابورس به رقم 195میلیارد ریال رسید. بیشترین حجم معاملات به این عرضه مربوط بود و پس از ان همچنان حق تقدم سرمایه گذاری خوارزمی با معامله 17.2 میلیون سهم بیشترین حجم مبادلات را به خود اختصاص داد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فرابورس، در بازار ابزارهای نوین مالی نیز ، 200برگه اجاره سامان، 400برگه گواهی سپرده سعدی، 15هزارو 110برگه گواهی سپرده کشاورزی و 2هزارو 430برگه اوراق مشارکت نفت خرید و فروش شد. نرخ امتیاز تسهیلات مسکن افزایش قیمت داشت، به طوریکه امتیاز تسهیلات مسکن آبان بیشترین رشد را تجربه کرد.

۲۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۵۱
شاسا |
اشتراک در