ایجاد آژانس‌های بین‌المللی املاک در آلمان

دولت آلمان تصمیم دارد آژانس‌های بین‌المللی املاک و مستغلات جدیدی را در شهرهای بزرگ آلمان به‌ویژه شهر برلین راه‌اندازی کند و با تزریق بسته‌های دولتی به این بخش، معاملات تجاری بین‌المللی را در حوزه ساخت و ساز به رقم چشمگیری برساند.

راه‌اندازی این آژانس‌های بین‌المللی املاک نه تنها فرصت جدیدی را برای جذب توسعه‌دهندگان و سازندگان بزگ صنعت ساختمان آلمان ایجاد می‌کند، بلکه نقش مؤثری را در جذب سرمایه‌گذاران و developerهای حوزه ساخت و ساز سایر کشورهای خارجی ایفا خواهد کرد.

البته باید خاطرنشان ساخت که دومین هدف و جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای دولت آلمان و مسئولان دولتی این کشور بسیار مهم‌تر بوده و در اولویت قرار دارد.

تاکنون تعدادی از بزرگترین سازمان‌های مالی و اداری آلمان آمادگی خود را برای حضور فعال در این آژانس‌های املاک جدید ابراز داشته‌اند و اعلام کرده‌اند، از ظرفیت‌های مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و بازاریابی در خصوص مشارکت‌های تجاری در پروژه‌های مختلف ساختمانی بهره‌مند هستند.

همچنین دولت آلمان به‌زودی صندوق اعتباری مختص آژانس‌های بین‌المللی املاک در شهرهای بزرگ کشور را راه‌اندازی خواهد کرد تا به پیشبرد روند مالی فعالیت این آژانس‌ها کمک قابل توجهی کرده باشد.

۲۲ تیر ۱۳۹۰ ۱۱:۲۱
پایگاه اطلاع رسانی انبوه سازان ایران |
اشتراک در