رشد40 درصدی ارزش فروش محصولات فولاد آلیاژی ایران

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران از رشد 40 درصدی ارزش فروش محصولات این شرکت در سه ماهه نخست سال 90 خبر داد.

 محمد مهدی فقیه خراسانی افزود: در سه ماهه نخست امسال، 65 هزار تن از محصولات این کشور به فروش رفت که در مقایسه با مدت مشابه سال 89 از نظر وزن 17 درصد و از نظر ارزش 40 درصد رشد داشت.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان اینکه میزان صادرات محصولات این شرکت در سه ماهه نخست امسال به لحاظ وزنی 19 درصد رشد کرده است، تصریح کرد: در این مدت، 7600 تن از محصولات این شرکت در قالب گروه های عملیاتی حرارتی پذیر، سخت شونده سطحی، فنر، بلبرینگ، ابزار سرد کار و ابزار گرم کار به خارج صادر شد.
 وی افزود: بازار محصولات صادراتی این شرکت، کشورهای آلمان، ارمنستان، برزیل، ‌ترکیه، فرانسه و اخیرا برخی کشورهای آمریکای جنوبی بوده است.
 فقیه خراسانی با اشاره به افزایش 4 درصدی میزان تولید فولاد خام این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال 89 اظهار داشت: در این مدت 73 هزار و 592 تن فولاد خام از انواع یاد شده تولید شد که 3000 تن بیش از میزان تولید سه ماهه سال 89 است.
 
۱۹ تیر ۱۳۹۰ ۰۹:۴۵
خبرگزاری مهر |
اشتراک در