برگزاری جشنواره ملی قهرمانان صنعت ساختمان ایران

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ساختمان ایران همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ایران توسط انستیتو مقاوم‌سازی لرزه‌ای ایران در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی انستیتو مقاوم‌سازی لرزه‌ای ایران، این جشنواره با هدف ایجاد فضای لازم برای به روزآوری توانمندی‌های علمی و پژوهشی کشور، معرفی تازه‌ترین دستاوردها و توانمندی‌های صنعتی سازمان‌های برتر داخلی و خارجی در حوزه ساختمان، ارائه الگوهای بومی و متناسب با شرایط کشور، گسترش فرهنگ مشتری مداری و شناخت متقابل ظرفیت دانشگاه و صنعت برگزار می‌شود.
در جشنواره قهرمانان صنعت ساختمان ایران که با حضور مقامات عالی رتبه کشور و وزرای دولت برگزار می شود، پژوهشگران و صنعتگران برتر از طرف دبیرخانه جشنواره لوح تقدیر و تندیس ملی جشنواره را دریافت خواهند کرد.
سخنرانی مقامات عالی رتبه کشور، ارائه اخرین دستاوردها توسط پژوهشگران و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه تخصصی توسط سخنرانان برجسته و شرکت‌های معتبر بین‌المللی در زمینه صنعت ساختمان از جمله برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌روند.
همچنین در این جشنواره 25 شرکت و سازمان برتر در بخش‌های برند برتر، صادرکننده برتر، تولید کننده برتر، واحد خدماتی برتر و مدیر برتر در بخش‌های ملی و استانی انتخاب و معرفی می‌شوند.
نخستین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ساختمان ایران چهارم تا هفتم مرداد سال جاری همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران در تهران توسط انستیتو مقاوم سازی لرزه ای ایران و با همکاری اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
 

۱۳ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۰۳
خبرگزاری فارس |
اشتراک در