برگزاری نمایشگاه سیستمهای ایمنی حفاظتی

پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی با هدف آشنا ساختن مردم و فرهنگ سازی در بکارگیری تجهیزات ایمنی و حفاظتی و ارائه آخرین دستاوردهای این حرفه 28 تا 31 مرداد ماه جاری در تهران برگزار می شود.

امیر تیمورنژاد مدیر برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تعداد اماکن در سالهای اخیر و خطرهای متعدد، مسئله برقراری امنیت و آرامش مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و به همین دلیل، تقاضا برای استفاده از این تجهیزات نیز افزایش یافته است.

وی افزود: استفاده بهینه از تجهیزات باکیفیت و استاندارد باعث جلوگیری از ضرر و زیانهای مالی و حتی جانی و آرامش خاطر افراد خواهد شد و به همین دلیل پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی با هدف پاسخگویی به نیاز مردم در این زمینه برگزار می شود.

تیمورنژاد همچنین گفت: این نمایشگاه با موضوع های طراحی و مشاوره، دوربینهای مداربسته و تحت شبکه ، اعلام و اطفاء حریق، دزدگیر اماکن، کنترل دسترسی، کنترل یکپارچه ساختمان، گیتهای فروشگاهی و سیستمهای بازرسی برگزار می شود.

مدیر برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی سیستمهای ایمنی و حفاظتی گفت: در این نمایشگاه معتبر ترین شرکتهای سیستمهای ایمنی و حفاظتی تجهیزات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: این نمایشگاه در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی، حد فاصل خیابان شهید علی اکبری و شهید مفتح، مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت 10:30 الی 19:30 برای بازدید عموم برگزار می شود .

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۴۶
شاسا |
اشتراک در