افتتاح 3 نمایشگاه ساختمانی در تبریز

3 نمایشگاه بین المللی صنایع ساختمانی به طور همزمان در تبریز افتتاح شد.
این نمایشگاه ها شامل هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات ، لوازم و مصالح ساختمانی ، پانزدهمین نمایشگاه وسایل و سیستم های حرارتی ، برودتی و سیستمهای تهویه و نهمین نمایشگاه مهندسی عمران و خدمات فنی ایران در تبریز گشایش یافت.
هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی ایران تبریز در 10 هزار مترمربع فضای مسقف و پنج هزار و 800 مترمربع فضای باز نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.
در این نمایشگاه علاوه بر شرکتهای داخلی نمایندگی هایی از کشورهای آلمان ، ایتالیا ، ژاپن ، کره ، چین ، فرانسه ، مالزی و لهستان همچنین 35 واحد تولیدی از ترکیه به صورت مستقیم تازه ترین محصولات خود را عرضه می کنند .
پانزدهمین نمایشگاه وسایل و سیستم های حرارتی ، برودتی و سیستمهای تهویه ایران در تبریز هم در فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع فضای مسقف و یک هزار و 200 متر مربع فضای باز برگزار می شود و شرکتهایی از هشت استان آذربایجان شرقی ، تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، یزد ، مازندران ، فارس و مرکزی حضور دارند.
در این نمایشگاه همچنین نمایندگی هایی از کشورهای آلمان ، ایتالیا ، ژاپن ، کره ، چین و فرانسه و شرکتهایی از ترکیه به صورت مستقیم تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.  هر سه نمایشگاه از 20 تا 24 اردیبهشت جاری از ساعت 15 تا 21 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۴۹
اشتراک در