همایش تکنولوژی و انرژی در ساختمان

همایش تخصصی تکنولوژی و انرژی در ساختمان، 29 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

دکتر محمدرضا عراقچیان، دبیر علمی همایش تخصصی تکنولوژی و انرژی در ساختمان با اشاره به ضرورت برگزاری این همایش اظهار کرد: امروزه در حوزه ساختمان سازی شاهد تغییر و تحولات عمده‌ای هستیم که در معرض دید تمام مهندسین قرار نمی‌گیرد، بنابراین ضروری است مهندسین هر شهر با تکنولوژی‌های جدید و مسائل روز مربوط به انرژی آشنا شوند.

وی با بیان این‌که این همایش بیشتر جنبه آموزشی دارد و نام کارگاه آموزشی برای آن مناسب‌تر است، افزود: در این کارگاه به جنبه‌های تکنولوژی اجرایی ساختمان و رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی پرداخته می‌شود.

عراقچیان با بیان این‌که در این کارگاه آموزشی تمامی دانشجویان و مهندسان استان می‌توانند حضور یابند، خاطرنشان کرد: مدرسان این کارگاه از داخل و خارج استان و شرکتهایی که محصولات جدید تولید می‌کنند، هستند. وی در ادامه تصریح کرد: این دوره آموزشی از سوی سازمان نظام مهندسی مورد تایید قرار گرفته و در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهینامه صادر می‌شود.

عراقچیان یادآور شد: دانشگاه بوعلی سینا، سازمان نظام مهندسی، اداره کل مسکن وشهرسازی، شهرداری و بنیاد مسکن از برگزارکنندگان این کارگاه آموزشی هستند.

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۲۸
اشتراک در