برگزاری نمایشگاه ساختمان تبریز

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی تبریز 20 تا 24 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.
هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی تبریز 20 تا 24 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.  در ادامه برگزاری موفقیت آمیز 16 دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در تبریز، هفدهمین دوره این نمایشگاه اردیبهشت ماه 1391 به منظور ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی در بخش‌های ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی در 6 سالن نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، گروه نشریات «ساخت وساز» به عنوان باسابقه‌ترین و پرمخاطب‌ترین نشریه صنعت ساختمان کشورمان، در این نمایشگاه به عنوان حامی معنوی حضور خواهد داشت و علاوه بر در اختیار گرفتن غرفه‌ای اختصاصی، اقدام به عرضه گسترده نشریات خود خواهد کرد.
در نمایشگاه هفدهم «ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی تبریز» واحدهای تولیدی و بازرگانی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، انواع کاشی و سرامیک، سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، در و پنجره‌های «یو پی وی سی» و آلومینیومی، یراق‌آلات ساختمانی، انواع لوازم بهداشتی و ساختمانی، انواع کفپوش‌ها، آسانسور و قطعات وابسته، سیستم‌های حفاظتی و اعلام حریق، کلید و پریز و قطعات هم‌ردیف، پانل کامپوزیت، دریچه‌های تنظیم هوا، کمپرسورهای صنعتی، انواع چسب‌های صنعتی، انواع سقف کاذب، پارکت، کاغذ دیواری، قطعات پیش‌ساخته بتنی، قالب فلزی بتن، عایق‌های رطوبتی، کابینت و مصنوعات چوبی، مبلمان اداری و خانگی، معماری و دکوراسیون داخلی، خدمات فنی و مهندسی، شیشه‌های ایمنی و دوجداره، مواد شیمیایی ساختمان، ساندویچ‌پانل، ماشین‌آلات راه‌سازی و ساختمان به معرض نمایش عموم خواهند گذاشت.
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۹:۵۵
اشتراک در