برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ساختمان زنجان

مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ساختمان زنجان گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ساختمان شهریور ماه در زنجان برگزار می‌شود.

مجید بیات اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ساختمان، کاشی، سرامیک، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی انبوه سازان و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی شهریور ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: این سه نمایشگاه به صورت همزمان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با حضور شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ساختمان زنجان تصریح کرد: در سال جاری و همزمان با برگزاری این سه نمایشگاه در زنجان سمینار تخصصی سازمان نظام مهندسی استان زنجان با حضور همه مهندسان این صنعت و سمینار تخصصی انجمن انبوه سازان کل کشور با حضور انبوه سازان، رؤسا، دبیران 30 استان کشور و هئیت رئیسه و مقامات کشوری برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه بیش از 100 شرکت معتبر داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این نمایشگاه در چهار سالن به مساحت 5 هزار مترمربع از 15 تا 18 شهریور هر روز از ساعت 12 تا 22 آماده بازدید علاقه‌مندان است.
بیات با اشاره به برگزاری سمینار نظام مهندسی زنجان در 16 شهریور ماه سال جاری، عنوان داشت: سمینار انبوه‌سازان نیز 18 شهریور در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش میزان ساخت و ساز در بخش ساختمان در کشور بیان داشت: تبلیغات ضعیف شرکت‌ها نیز موجب افت و خیزهای نامطلوب در این صنعت شده است که لزوم برنامه‌ریزی مناسب از جمله تبلیغات گسترده را می‌طلبد.
مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ساختمان زنجان برگزاری نمایشگاه را در روند توسعه استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه از تبلیغات دیگر از جمله تبلیغات در روزنامه، بیل بورد و سایر مراکز اطلاع‌رسانی مهم‌تر است، چرا که امکان ارائه همه کالاهای این صنعت برای مخاطب فراهم می‌کند. وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در هر استانی بر روند تغییر شکل ساختمان‌ها تاثیر دارد، افزود: برگزاری نمایشگاه امکان عرضه مستقیم صنایع را برای تولید‌کنندگان آسان می‌کند.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۲۳
اشتراک در