فراخوان مسابقه سراسری طراحی مبلمان شهری

دانش‌آموختگان و دانشجویان رشته‌های طراحی‌صنعتی و معماری سراسر کشور برای شرکت در نخستین مسابقه طراحی مبلمان شهری کشور در مشهد دعوت شدند. هدف از برگزاری این مسابقه بهبود خدمت رسانی به زائران و مجاوران امام رضا (ع) و جذب گردشگر است.

  مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد گفت:‌ طراحی آبخوری، باجه تلفن، پارکینگ دوچرخه و موتور، سیستم روشنایی، سطل زباله، کیوسک مطبوعات، تابلوهای اطلاع‌رسانی مسیرهای شهری، گلجای و نشیمنگاه، 9 موضوعی است که با هماهنگی کمیسیون فنی و عمران و شورای اسلامی شهر مشهد به مسابقه گذاشته شده است. برلیانی افزود:‌ ثبت نام در این مسابقه یک مرحله‌ای‌ به 2 ‌صورت انفرادی و تیمی انجام می‌شود و هر فرد یا گروه ملزم به ارائه حداقل 2 موضوع متفاوت با 2 سری طرح شامل طرح های متناسب با حوزه اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) و طرح های مناسب برای استفاده در سایر مراکز شهری است.

مشاور عالی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، رعایت اصول زیبایی شناسی، بهره‌گیری از فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی و مقاومت در محصولات طراحی شده را از دیگر معیارهای انتخاب طر‌ح برتر برشمرد. برلیانی 20 مرداد را آخرین مهلت اعلام آمادگی برای شرکت در مسابقه از طریق ارسال فرم ثبت نام به پست الکترونیکی ufdm@gmx.com اعلام کرد. وی همچنین 6 مهر را به عنوان آخرین مهلت تحویل آثار به دبیرخانه مسابقه به آدرس مشهد- خیابان احمدآباد- خیابان رضا- رضا 25- شماره 24- طبقه دوم بیان کرد. علاقمندان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی www.behsaz.org و یا www.urbanism.mashhad.ir مراجعه کنند

۸ اَمرداد ۱۳۹۰ ۱۱:۰۳
اشتراک در